Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 10:57 - какво е щастието?
Автор: blackle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.02.2013 10:58


 вървя в 6:30 сутринта в центъра на София, нищо не ми е наред с живота като цяло,поне в момента (не че се отчайвам) , нямам и пукната стотинка в джоба - по-беден не съм се чувствал никога, но за сметка на това ужасно щастлив....Имал съм много предпоставки да бъда щастлив в даден момент, но някак не съм бил.....винаги съм смятал, че и парите оказват влияние върху щастието - като ги няма си нещастен, защото не може да правиш неща, които уж биха те направили щастлив...Както се казваше "Парите не могат да ти купят щастие, но могат да ти купят сладолед и шоколад, което е един вид същото". Но в същото време и с пари, и възможност да правя тези неща, не съм се чувствал щастлив, а уж е трябвало ....та вървя, с приятели...премръзнали, почти изгубени по тесните улички, търсейки един бар, който така и не намерихме..Имаше смях, разговори по всякакви теми, ненужно напрежение на моменти...На тях им е криво в един момент ,а аз крача там, до тях, с усмивка на лице - в студа, без пукната стотинка в джоба, без нито една от "предпоставките ми"  за пустото му щастие, а грея! Моментът, в който осъзнаваш, че парите наистина не могат да ти донесат щастие, хората могат...един разговор, една приятелска подкрепа, едно разбиране..странно нещо е щастието май!? Откриваш го, когато и където най-малко очакваш, едно непринудено - истинско, отвътре ти идва, а реално погледнато без кой знае каква видима причина...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blackle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206750
Постинги: 69
Коментари: 65534
Гласове: 4913
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930