Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2009 15:33 - Списание "Свободни поети" :)
Автор: blackle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5380 Коментари: 16 Гласове:
17



Първата книга на блог.бг е факт, дойде и момента, в който и списанието е факт благодарение на Комфи, Качак и разбира се многото блогъри взели участие със свои постинги !
Преди малко се прибрах от официалното представяне на списанието. Нещо уникално. В началото беше монолог на главните виновни за това списание Качак и Комфи, но след това започнаха бурни дискусии и остри въпроси отправяни от "критиците", които нямат нищо общо с блога, не знам дали са влизали дори и ведъж тук, но си мислеха, че са наясно с всичко, което става. Аз, разбира се, стоях само отстрани и слушах, защото ми беше неудобно да задам няколко въпроса и да се обърна към тези критици, понеже бях най-малкия в залата... Както и да е всичко мина идеално и списанието е факт ! 
Това, което най-много ме изненада е, че дори и аз съм включен с моят постинг  "Любов като една цигара" , приятно бях изненадан от това, че на 36-та страница "Любов като една цигара" стоеше точно до творбата на моят любимец Цефо или както всички тук го знаят Cefulesteven, а именно " Орехова торта". Радостен съм и за това, че дори и майка ми, която в началото само четеше блога и я беше страх да пише, участва с постинга си "Родопите - една преживяна магия" ... Видях за първи път на живо и някой други блогъри, в чиито блогове съм влизал и чел !
Впечатленията са ми много и всичките от хубави - по-хубави :)))
За списанието какво да кажа - Уникат ! След малко сядам да го прочета изцяло, но дори и на пръв поглед си личи, че редактора Кирил Кирилов (Комфи) е хвърлил много усилия за да го направи това което е в момента!
Първи ноември - ден на народните будители, а защо не и на електронните будители от блог.бг ;)
Да НИ е честито списанието ! Сигурен съм, че ще пожъне успехи ! 

Нямаше как да не дам малък коментар на нещата, които ми се случиха днес при представянето на "Свободни поети в блог.бг"

Лек ден на всички :)




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Радвам се, че се зспознахме на живо!
01.11.2009 15:37
Критиците или по-специално една критичка, нямаше и понятие от психологията на блога! Въпросите и ми изглеждаха малко неадекватни!
цитирай
2. injir - Критици или критикари - малко ут...
01.11.2009 15:42
Критици или критикари - малко уточнение?
цитирай
3. blackle - Критиката като цяло е хубаво нещо, ...
01.11.2009 15:45
Критиката като цяло е хубаво нещо, поне аз нищо лошо не виждам в нея, но там видях само глупаво, както каза кроталка на моменти и неадекватно нападение срещу Качак и Комфи... аз поне така го почувствах, по скоро искаха да ги нападнат с тъпи въпроси и едва ли не да ги изложат, отколкото ги интересуваха самите глупости, които питаха.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Много добре си описал прощъпулника на списанието
01.11.2009 15:56
Ти там наистина беше най-малък, но въпреки това много добре представяш пресконференцията, която дадоха качак и конфи. Радвам се, че се запознахме на живо, а журналистките ги сложихме на място, нали не съм взимала уста под наем и аз се включих активно в дискусията за полезността на списанието и какви блогери пишат в нашия блог. Накрая журналистките смъкнаха съвсем гарда и почнаха да се сучат около качак, ама няма да разказвам нататък, кой видал-разбрал.
цитирай
5. cefulesteven - Казах го и пак ще го повторя с много ...
01.11.2009 15:58
Казах го и пак ще го повторя с много широка усмивка, макар сега рискувам, да се нахвърлят върху мен и да оспамят поста ти, твърде приятна ми е изненадата, че да премълча, много, много се зарадвах, че "Орехова торта" и "Любов като една цигара" са на една страница. Много са близки като заряд, на една вълна са, допълват се:))))
цитирай
6. chara - Много точно инфо!
01.11.2009 17:35
Браво!
:)
цитирай
7. blackle - :))
01.11.2009 17:46
Благодаря ;)))
цитирай
8. mamas - Честит празник!
01.11.2009 19:02
Радвам се за това, което се случва!
За жалост, не успях да дойда заради друго поетично събитие снощи в Свиленград, но се надявам, че Качак е предал поздравите от цялата ни група - обадихме се минута преди откриването по телефона.
Очаквам с нетърпение да видя списанието.
Поздравления на всички за успеха!
цитирай
9. comfy - Приятелю, благодаря ти!! :)
02.11.2009 02:21
Бъди!!!!

;)

к.к.
цитирай
10. iliada - Добро утро , приятелче!:)
02.11.2009 07:12
Хубаво си по написал - псичко си представих като че за миг бях там !:)
Благодаря ти за това и за топлото отношение към инициативата!:)
Поздравления!:)
цитирай
11. candysays - Така си беше.. :)))
02.11.2009 11:22
Беше много приятно събитие - и аз ще разкажа като теб в мой следващ пост за него!

Поздрави и всичко най! :)
цитирай
12. gkowachew - !!!
02.11.2009 12:58
Честито и от мен!
цитирай
13. ka4ak - Голяма съм блейка!Извинявай!
03.11.2009 19:09
Страшно ме зарадва и ти благодаря!Дерзай и да оправиш нашите бакии!:)))
цитирай
14. priqtel12 - Радвам се, че ни разказа,
03.11.2009 21:59
за да се почувстваме и ние част от това голямо събитие!!!!
Поздрави!
цитирай
15. blackle - :)
03.11.2009 22:14
Радвам се, че на всички ви е харесало това което съм написал за списанието и впечатленията ми :)
цитирай
16. tanyarisemova - Много се радвам
16.11.2009 20:55
Аз много се радвам за списанието. Не ме интересува мнението на другите. Ако имах възможност и аз щях да издам списание или книга.
И аз имам щастието да съм в това списание с моите Хартиени цветя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206728
Постинги: 69
Коментари: 65534
Гласове: 4913
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930